احمد قدیری

احمد قدیری

پرودگارم! توفیق ده جز برای تو ننویسم و جز تو ملاک و معیاری بر ارزش گذاری نگاشته هایم نداشته باشم

طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات

مجلس لاریجانی

مجلس به ترتیب با ۲۳۶، ۲۳۰ و ۱۸۸ رأی به ظریف، زنگنه و آخوندی اعتماد کردند و این یعنی از مجموع ۲۸۸ نماینده حاضر، تنها ۵۲ نفر به فضاحت برجام، ۵۸ تن به فساد استات اویل، کرسنت و توتال و ۱۰۰ نماینده به ناکارآمدی مطلق در حوزه راه و شهرسازی «نه» گفتند، اگر ممتنع ها را نیز در این دسته فرض کنیم. زیاده عرضی نیست!

پی نوشت۱: از سوی دیگر نیز ۱۵۲ رأی موافق به جهرمی (وزیر ارتباطات) و عدم رأی اعتماد به بیطرف (وزیر مشارکتی نیرو) با ۱۳۲ مخالف، نشان داد نه منافع ملی، نه خط کشی های جناحی و نه هیچ مؤلفه دیگری جز خوشامد و اراده لاریجانی-روحانی برای قاطبه نمایندگان موسوم به اصولگرا و اصلاح طلب موضوعیت ندارد.

پی نوشت۲: عجیب آنکه ۱۴۲ نماینده برای دفاع از وزارت بیطرف ثبت نام کردند در حالیکه فقط ۱۳۳ نفر به او رأی دادند!

پی نوشت۳: عجیب تر اینکه عباس آخوندی مرداد ۹۲ با ۱۵۹ رأی وزیر شد، مهر ۹۴ با ۱۷۵ رأی از استیضاح گریخت، اسفند ۹۵ با ۱۷۶ رأی از استضاح مجددش جلوگیری شد و اکنون در مرداد ۹۶ با ۱۸۸ رأی موافق مجددا به وزارت رسید و این یعنی رابطه معکوسی میان عملکرد وزیر و رأی اعتماد نمایندگان برقرار است!

نظرات (۲)

خیلی از وزرای قبلی ابقا شدن در سمتشون اکثرا وزرایی که با سیاستهاای روحانی همخوانی دارند
اصلا این مجلس و دولت هماهنگ برای هم هستن
 وزیر اقتصاد به نوعی هم کنار گذاشته شد هم کنار کشید از این وضعیت اسف بار چون نمی تونست جوابگوی مردم باشه مخصوصا در حوزه پولی و اقتصاد کشور که درحال رکود هست
علاوه بر این رای اعتماد به وزیر اطلاعات نشون میده، داشتن سابقه و همچنین پیشینه ی چهار ساله ایشون در سکانداری این وزارت خونه، هیچ اهمیتی برای مجلسی ها نداره!!!!! 

ارسال نظر

نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.