احمد قدیری

احمد قدیری

پرودگارم! توفیق ده جز برای تو ننویسم و جز تو ملاک و معیاری بر ارزش گذاری نگاشته هایم نداشته باشم

طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات

تلگرام در راستای محبوب سازی محمد بن سلمان، دیکتاتور و کودتاگر آل سعود، استیکرهای شبیه وی را وارد نسخه جدیدش کرد. ریش کامل و چهره جوان از جمله نمادهای تداعی کننده بن سلمان است.

نظرات (۱)

این سالهاس اخیر جنگ رسانه خیلی قوی تر شده 
دسته گل جدید اسکار 

اسکار سیاسی

سینمای هالیوود بستری برای بازی های سیاسی در جهان است.اساس کار هالیوود با سرمایه های مالی اسرائیل اداره می شود و عمده کشورهای قدرتمند مانند آمریکا، انگلستان، اسرائیل و...تمام این صحنه جهانی را برای بازی ها و منازعات سیاسی،فرهنگی،مذهبی و...خود علیه دیگر کشورهای جهان می خواهند.
فستیوال ها و جشنوارهای معروف و مختلف فیلم و رسانه در جهان در نفوذ مافیا و سیاست اسرائیل و آمریکا قرار دارد. این جشنوارها میدان بیان و حضور همه ی کشورها براساس عدالت را فراهم نمی سازد 

👈 اسکار هایی که ایران برای فیلم فروشنده و جدایی نادر از سیمین دریافت کرد بیشتر از هر چیز دیگر فلاکت و بدبختی ایران را به حضور جهانیان روشن می کرد تا افتخار کسب اسکار. بچه های آسمان در نوع خود پر افتخارترین نامزد اسکار برای ایران بود که گرچه اسکار را دریافت نکرد اما زمزمه ی این افتخار حتی در صحنه نظام آموزش تحصیلی و سینمای بالیوود پخش شد و مؤثر واقع گشت.در حال حاضر مراسم اسکار به طور کامل تبدیل به ابزار جنگی آمریکا و هم پیمانان وی شده است‌. این نوع کسب جایزه در اسکار در سال های اخیر خود مایه ی:

🔻 سرافکندگی داوران آکادمی اسکار

🔻نفوذ هرچه بیشتر سیاستهای ایالات متحده آمریکا و اسرائیل در هالیوود.

🔻شدت گرفتن جنگ روانی و رسانه ای بوسیله هالیوود علیه بشریت ,فرهنگ, مذاهب و ملت هاست.

🔹حال با کاندید شدن فیلم کوتاه «همه ما» که ماجرای آن درباره این است که چگونه گروهی از مسلمانان،مسیحیان را دریک حمله تروریستی در کنیا مانندسپر محافظت کرده و از مرگ نجات دادند نوع دیگری از حمله فرهنگی و مذهبی علیه مسلمانان و کشورهایی با دیدگاه مخالف سیاست های آمریکا خواهیم داشت.


ارسال نظر

نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.