احمد قدیری

احمد قدیری

پرودگارم! توفیق ده جز برای تو ننویسم و جز تو ملاک و معیاری بر ارزش گذاری نگاشته هایم نداشته باشم

طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات

ماجرای یک جنجال

ایرانی بودن یا نبودن موشک شلیک شده به ریاض، نکته انحرافی مسئله است. فارغ از اینکه موشک پرتابی، بلاشک در دسته متعارف قرار می گیرد، و فارغ از اینکه اقدام انصار الله پاسخی مشروع به کلکسیون جنایات جنگی و نسل کشی در یمن بوده، سوال این است که مگر تاکنون کشوری بابت تحویل سلاح به کشوری دیگر مواخذه شده است؟!

کسی به یاد دارد عربستان به جهت ارسال پول و سلاح برای داعش، و کشورهای عربی و غربی برای کمک های مالی و تسلیحاتی گسترده به صدام، و یا شوروی برای استفاده گسترده گروه های تکفیری از کلاشنیکف ملامت شده باشند؟!

وق وق های سعودی را باید در راستای خوراک دادن به جریان داخلی نفاق برای کلید زدن برجام موشکی و منطقه ای و نیز منحرف کردن حواس از کودتای بن سلمان ارزیابی نمود.

نظرات (۱)

بن سلمان و فرانسه برای ایران و لبنان نقشه دارند.

🖍 فرانسه قصد دارد به دوران استعمارش در خاورمیانه بازگردد.به دوران طلایی که در لبنان دخالتهایش را داشت و زمانیکه در ایران نقشه های خود را برای پیشبرد منافعش دنبال می کرد.اکنون آمریکا فرانسه را دوباره وارد بازی استعمارگری در منطقه می کند.

🔸 یکی به نعل و یکی به میخ زدن یا مخالفت با برجام برای پیشبرد برنامه ی موشکی ایران و سوق دادن ایران به مذاکره مجدد و کاهش نیروی دفاعی کشور.

🔸 حضور دوباره در لبنان برای تغییر در سیستم سیاسی و اخلال در روند کاری حزب الله یعنی شریک درجه یک ایران در منطقه، که بی ثباتی شخصیتی سعد حریری در تصمیم گیری و هدف قرار دادن خود برای غرب به عنوان مهره مناسب برای تنش زایی در لبنان.

🔹 در این میان عربستان و خاندان سعودی به عنوان پایگاه اصلی آمریکا در منطقه به دنبال منافع مشترک خود با آمریکا و اسرائیل هست.

ارسال نظر

نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.