احمد قدیری

احمد قدیری

پرودگارم! توفیق ده جز برای تو ننویسم و جز تو ملاک و معیاری بر ارزش گذاری نگاشته هایم نداشته باشم

طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات

دقیقا خاطرم هست، بعد از توافق مقدماتی لوزان، در همین برنامه نگاه یک که همچون همیشه تریبون یکطرفه متولیان برجام بوده است، مجری از ظریف پرسید «آیا تمهیداتی اندیشیده شده است که تحریم هایی که امروز به نام هسته ای برداشته شده، فردا تحت عناوین دیگری مجدد اعمال نشود؟» و آقای ظریف در حالتی که مشخص بود از این سوال غافلگیر شده است و هیچ پاسخ روشنی برای مخاطب ندارد، در فرار از پاسخ به این پرسش مهم افاضه فرمود «اجازه دهید همه استراتژی های مذاکراتی مان را اینجا لو ندهیم»!

مشاهده فیلم اظهارات ظریف: t.me/GhadiriNetwork/1234

نظرات (۸)

مردم همه مشکل دارن من جای خواهر شما و شما جای برادر من فکر می کنید بنده مشکلات ندارم در زندگی؟!!گرفتار مشکلات اقتصادی نیستم بابا مشکلات مملکت تو این چندسال تحریم از اول انقلاب هیچ وقت اثرش اینطور نبوده چون چرخ مملکت و چرخ کارخونه ها و تولید داخلی می چرخید حتی همین رأکتورها تاسیسات هسته ای اینا همه تولید شغل و درامد بود که تو کشوربه گردش در میومد. این اقایان برجام بوجود اوردن این وضع بد اقتصادی رو و تا قبل تواقق برجام و قبل روحانی همه چیز با وجود تحریم خوب بود. 
اون هایی که می گن ما باید با دنیا ارتباط داشته باشیم ولی هویت کشور را ندیم ... کسانی هستند که اصلا اعتقادی به تا مل با دنیا ندارن و حتی اثر تحریمها  را هم  در زندگیشان نمی بینن .چون جایی کار می کنند که ورشکستگی و تعدیل نداره .مثلا دیدید یک طلبه و یا یک ارگان نظامی  اخراج داشته باشن برای کم پولی ؟پس لطف کنند و مردم را گمراه نکنن
پاسخ:
آی.دی عوض کردی، درست
اما پشت هم نظر گذاشتن و لحنت رو هم عوض کن که ضایع نشه قضیه!
عجب آی کیویی داری! 
ما باید با دنیا ارتباط داشته باشیم و باب گفتگو هم برای تمام کشورها رو باز کنیم اما نه اینکه استقلال و هویت کشور رو بدیم بره 
روحانی وضعیت کشور رو به بحران کشونده همین الان اتفاقاتی میافته که کاملا مشخصه شده دوره بنی صدر و خرابکاری های منافقین و تهدید جنگ هم جدی تر شده الان اگه موشکهای سپاه نبود سر من و شما تو خیابون افتاده بود بعد بگین چرا احساس غیرت می کنیم
فکر کردین اونها میان ایران رو به شیکی نیویورک و پاریس در میارن و شما هم راحت زندگی می کنید نه اونها ما رو بدبخت میخان ما رو مثل عراق و سوریه جنگ زده با کشور پاره پاره میخان همه ی ثروت مملکت و میخان 
  • ولایت مدار
  • غیرتی که شما ازش اسم می برید  متوجه چه چیزیست ؟چرا با این همه کاستی  و خسارت احساس غیرت دارید .چه چیزی را با موفقیت انجام دادید ؟ حداقل بگویید تا قانع بشیم .
    پاسخ:
    کسی قانه میشه که عقل و منطق داشته باشه
    قبلا چندین بار تست زدم
    متاسفانه دلیلی برای بحث نمی بینم
    چه دلیلی داره که ما تحریم شیم ؟چرا کشورهایی مثل کره شمالی و ما تحریم می شن شما بهتره به این پاسخ بدین .مردم قربانی نشدن ؟
    دوست عزیز واقع بین باشید کشور داره میره به نابودی روحانی کشور رو فلج کرده و حتی به نابودی داره میکشونه هیچ کس با ژن تنفر از کشوری بدنیا نمیاد ما با سیاست ایم کشورها مشکل داریم به کشور ما بی احترامی میشه خودکفایی و استقلال ما دازه از دست میره ما از تاریخ باستان تا همین الان اینقدر تحقیر نشده بودیم معیشت مردم رو همین اقای روحانی به اینجا رسوند.
    غیرت ایرانی زمانی به حراج رفت که با یک حرکت اشتباه مخفیانه شروع به ساختن  تاسیسات اتمی شد .امروز فقر داریم و یک همبستگی جهانی بر علیه کشور ما .تعبیر بسیجی ها اینه که ما باید اتمی بشیم اینها عمدتا اعتقادی به معیشت مردم ندارن حتی قیافه شان یک ادم خنگ را نشون می ده .قصدم توهین نیست .چی بگم ؟وقتی به خودمان خنجر زدیم ؟چگونه دنیا اجازه می ده کره شمالی دومی ساخته بشه ؟ایا امکان داره ما خودمان تعهد بدیم که بمب نمی سازیم؟معلومه نه .وقتی فرزند اقای قدیری با ژن نفرت از امریکا دنیا می یاد انها مطمن هستن که قصدمان اتمی شدن بوده .غیر از این نیست 
    پاسخ:
    اینکه فردی مدام با یک آی.پی واحد بیاد و نظرات یکسان در بازه ی زمانی مشخص بگذاره، اما اسمش رو تغییر بده و فکر کنه کسی و مخصوصا ادمین سایت نمی فهمه، این نشون از خنگی تو (در اینجا محمود) نیست؟
    پسر خوب! در معیشت مشکل داری؟ بر باعث و بانی اش (عوامل اختلاس و گرادهندگان به دشمن در تحریم) لعنت!
    چرا من باید مدام تحلیل ها (غرغرهای صد من یک غازت) رو بشنوم؟!
    🌐 غیرتمان را باد برد؟؟!!

    ⏺ تصویب تحریم های سخت تر آمریکا علیه ایران و روسیه که برای ایران عمدتا به دلیل توافق بد برجام و به حراج گذاشتن غیرت ایران و برای روسها به خاطر حمایتش از ایران و سوریه و کلا جهت مخالفی که در برابر آمریکا دارد. پیش بینی های صورت گرفته مبنی بر وقیح تر شدن آمریکا علیه ایران در مورد تحریم و فشار همه جانبه و حتی تهدید جنگ به حقیقت پیوست.

    🔸اما در این میان واکنش های ایران در قبال این تحریمها کاملا هیچ بود.تحریمها اثرگذار نیست، این تحریمهای قبلی است، و حتی فقط ابراز نگرانی از سوی مقامات ایران بی غیرتی برخی مسئولین و مقامات را می رساند.ایران همه ی ابروی مقاومت و اقتدارش دارد به باد می رود.

    🔸دوشادوش ما روسیه مورد تحریم قرار گرفته که با عملی کوبنده و قاطع به تمامی تحریم ها پاسخ گفت.روسیه خود را در موضع برترین می بیند و قرار می دهد.



    ارسال نظر

    نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
    اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.