احمد قدیری

احمد قدیری

پرودگارم! توفیق ده جز برای تو ننویسم و جز تو ملاک و معیاری بر ارزش گذاری نگاشته هایم نداشته باشم

طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، مسئول سیاسی بسیج دانشگاه علامه برجام هسته ای را معامله ای غیر متوازن نامید و افزود اساسا ادعا می شد این مذاکره و معامله با هدف لغو همه تحریم ها بوده اما اکنون در برخی حوزه ها حتی بر شدت آن نیز افزوده شده است.

قدیری گفت: اوایل این دلواپسان بودند که نسبت به عیوب برجام و بدعهدی آمریکا کرارا هشدار می دادند و متحمل انواع تهمت ها و تخریب ها می شدند اما اکنون می بینیم که دست اندرکاران برجام نیز اوایل از نقض روح برجام و اکنون از نقض متن برجام سخن به میان می آورند.

احمد قدیری خاطر نشان کرد: متاسفانه برجام ابعاد دیگری نیز پیدا کرده. یکی از جلوه های برجام، برجام فرهنگی است که مصداق بارزش سند ۲۰۳۰ آموزش بود. بعد دیگر برجام نظامی است که به برجام منطقه ای معروف است و هدفش خلع سلاح ایران و درهم شکستن لایه های دفاع منطقه ای ما در اوج تهدیدات داعش و عربستان است.

مسئول سیاسی بسیج علامه در اجتماع ۱۵۰۰ نفره نمازگزاران پیشوا افزود: اکنون اما با قرارداد نفتی توتال جلوه اقتصادی برجام نیز ظهور و بروز پیدا کرده و بی آنکه کسی از محتوای قرارداد نفتی اطلاع داشته باشد امضا و اجرایی شده است.

این فعال سیاسی در خاتمه متذکر شد: کسی که حساب پاک است، از محاسبه چه باک است. اگر فساد و اشکالی در این قرارداد نیست چرا دولت متن قرارداد و یا حداقل فکت شیت آن را منتشر نمی کند؟ چطور به بانیان قرارداد خیانت بار و پرخسارت کرسنت می توان در این خصوص اعتماد کرد در حالیکه حداقل خسارت ایران از آن قرارداد ۱۴ میلیارد دلار بوده است.


منبع: snn.ir/detail/News/618216/9029

فایل صوتی: t.me/GhadiriNetwork/1207

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.