احمد قدیری

احمد قدیری

پرودگارم! توفیق ده جز برای تو ننویسم و جز تو ملاک و معیاری بر ارزش گذاری نگاشته هایم نداشته باشم

طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات

اول راه...

می توان یک نفر را برای همیشه فریب داد و نیز می توان همه را یکبار فریب داد، اما نمی توان همه را همیشه فریب داد...

تنها با مروری بر اتفاقات ۱۲ روز اخیر و در فاصله پیروزی پرابهام روحانی در انتخابات تاکنون، به عمق و وسعت حیله های وی و اینکه او چگونه «همه» را دور زده است، پی خواهیم برد:

۱. با وجود شعار رفع سایه جنگ از کشور، آمریکا ضمن متهم کردن ایران به محور و کانون تروریسم بودن، قراردادی تسلیحاتی به ارزش ۱۱۰ میلیارد دلار با آل سعود امضا کرد و خواهان انزوای هرچه بیشتر ایران شد!

۲. با وجود شعار تنش زدایی، از سوی سران عرب در محکومیت ایران قطعنامه صادر شد!

۳. با وجود ادعای سلامت انتخابات، سه آمار متناقض از سوی دولت در خصوص بازماندگان از شرکت در انتخابات به دلیل کمبود تعرفه، به عبارت بیش از چهار میلیون، کمتر از یک میلیون و حدود سه میلیون گزارش شد! 

۴. با وجود وعده های مطلق روحانی در تضمین رونق اقتصادی، در اولین کنفرانس خبری بعد از انتخابات تمام وعده های مطلق ناگهان مشروط به فراهم بودن اسباب و امکانات شد!

۵. با وجود مظلوم نمایی برای منافقین پیش از انتخابات، در کنفرانس خبری به جنایات گسترده گروهک مذکور، اذعان شد!

۶. با وجود انکار امضای سند ۲۰۳۰ پیش از انتخابات، در کنفرانس خبری امضای سند با تحفظ ذکر شد!

۷. با وجود وعده رفع الباقی تحریم ها، فارغ از آنکه قرار بود بلافاصله پس از برجام تماما لغو شده باشد، طرح تشدید تحریم های ایران در کمیته سنای آمریکا تصویب شد!

۸. با وجود وعده رفع حصر موسوی، وی توسط حسام الدین آشنا نیز فتنه نامیده شد!

۹. با وجود وعده پیروزی در پرونده کرسنت، جریمه ایران و لزوم تحویل روزانه ۳۰ میلیون متر مکعب گاز مفت به ترکیه خبری شد!

۱۰. با وجود غیر ممکن دانستن سه برابر شدن یارانه فقرا، امکان اجرایی شدن این طرح توسط سخنگوی دولت اعلام شد!

۱۱. با وجود ادعای تثبیت تورم تک رقمی، بر قیمت برخی اقلام نظیر خرما تا سه برابر افزوده شد!

۱۲. با وجود ارسال پیامک به یارانه قطع شده ها، و ادعای وصل مجدد آن، این وعده نیز پس از تحقق مصرف انتخاباتی، رسما منتفی شد!

و این همه، تازه اول راه است...

نظرات (۲)

نه دوست عزیز اشتباه نکنید اصولگرایان یا مذهبیون اصول و قواعد درستی دارند و تندرو نیستن اما باید گفت روشهای خوبی ندارند جامعه دین میخاد قانون میخاد حالا اگر با کشورها میخایم رابژه داشته باشیم باید مثل ایرانی اصیل رابطه داشته باشیم نه اینکه عزت و استقلال کشور رو به باد بدیم کشوری پشتمون نیست در راه اهداف درستمون خوب نباشه مجبور میشن بفهمن که باید بهمون احترام بذارن.و البته این هم مهمه که سیاستمداران ما در مذاکرات بین المللی هنر و روش به زانو دراوردن کشورهای دیگه رو در برابر هویت و خواسته هامون و منافعمون داشته باشن.
کمتر اراده ای وجود دارد برای گفتگوی منطقی .شما مثل کسی هستید که وقتی یکنفر می گه من رفتم و دعوا یی را که راه انداختید را حل و فصل کردم می پرسد  کو ؟ببین این مورد حل نشده !
دوست عزیز تا کی نمی خواهید قبول کنید که مشکل ما با دنیا را شما و تندروها درست کردن .سالهای مخفی کاری در ساختن تاسیسات اتمی و خطر تولد کره شمالی دیگر .و جالبه گفتن که می خواهیم دارو برای بیماران درست کنیم!!!!!!!!در حالیکه هیچ علایمی نسبت به دلسوزی برای مردم وجود نداشته تا حالا .ما ابرو نداریم در دنیا .حامی نداریم .کشور توسط تندروها اداره می شه .نا امیدیم حقمان در اینکه کشور داشته باشیم و انتخابات بتواند قدرت را تغییر دهد از ما سلب شده .خیلی ها رای نمی دن .شما هم می پرسید کو برجام چی کرده ؟باید ادمه می دادیم به راه احمدی نژاد .احترامی برای شما قایل نیستم .بچه ای که به واسطه گرایش پدرش که بیشتر شخصیت مبلغین مذهبی را دارد .چرا دست از سر ما بر نمی دارید ؟
پاسخ:
آنقدر گزاره های غلط و القایی در ذهنت تل انبار شده که امیدی به درمانت نیست، فقط به امید کور سویی، کتاب «بازگشت از نیمه راه» را برای خواندن توصیه می کنم تا شاید بفهمی آنچه امروز از آن فراری هستی دستپخت اربابانت است. 

ارسال نظر

نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.