احمد قدیری

احمد قدیری

پرودگارم! توفیق ده جز برای تو ننویسم و جز تو ملاک و معیاری بر ارزش گذاری نگاشته هایم نداشته باشم

طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات

اگرچه پلاسکو به تأسیسات و تجهیزات اطفاء حریق مجهز نبود و به استناد هشدارهای مکرر، مستعد برای سوختن می نمود، اما به هر حال در شرایط زد و خورد با عربستان، «احتمال» تروریستی بودن این حادثه وجود داشته و با این حال ارکان نظام برای حفظ روحیه‌ی خود و مردم، پیش از بررسی کامل ابعاد آتش سوزی، اصرار داشتند بر رد کامل تروریستی بودن واقعه تا جایی که به واسطه‌ی خلاء پیش آمده از حد فاصل میان «اصرار به غیر تروریستی بودن حادثه» و «احتمال عمدی بودن آتش سوزی»، باب شایعات و اتهامات باز گشته تا جایی که همان ارکان محترمه‌ی نظام از جانب ضد انقلاب متهم به دخالت در وقوع آتش سوزی و انهدام ساختمان شده اند!

کاش حتی اگر برای مسئولان مسلم بود که فرسودگی و عدم ایمنی، علت تامه و انحصاری وقوع آتش سوزی و انهدام پلاسکو بوده، با طرح «احتمال» عمدی -و نه حتی تروریستی- بودن حادثه به عنوان یکی از احتمالات، اجازه‌ی اتهام زنی ضد انقلاب و در پی آن گمانه زنی عوام را نمی دادند.

نظرات (۳)

عجیب ترین رفتار میان دلواپسان هم  اینه که به جای پاسخ به انتقاد و سوال ....اشاره به همان موضوع انتقاد می کنند که از شخصی سر زده که  اکنون مورد وفاق مردم است .
مثال : موسوی رنگ به دستان استین کوتاه ها می زده 
دلواپسان عزیز  این نشان از منظومه فکری درست شماست؟یعنی استین کوتاه درسته ؟

  • بذل و بخشش توسط دکتر احمدی نژاد
  • او با اشاره به اینکه بعضی از کمک‌های بلاعوضی که در دولت قبل پرداخت شده است دارای مکانیزم مناسبی برای بازپرداخت نیست، ادامه داد: بعضی از این قراردادها در عالم دوستی پرداخت شده‌اند مانند وامی که دارای رقم زیادی بود و به تانزانیا پرداخت شد در قالب یک قرارداد ساده و یک صفحه‌ای بود و از این نوع موارد زیاد است. در زمان دولت قبل چهل میلیون دلار برای ساخت تونل انزاب به کشور تاجیکستان پرداخت شد و در زمان افتتاح آن، رئیس‌جمهور پیشین با بیان اینکه احداث این تونل هدیه‌ای از طرف ملت ایران به مردم تاجیکستان بوده است باعث شد دولت تاجیکستان همین سخنان را مبنا قرار دهد و پس از آن پولی برای بازپرداخت ندهد.
    پاسخ:
    ایراد و اشکال گزاره ی شما، صرف بیانش نیست، ممکن است درست باشد یا نباشد، ایراد شما و امثال شما نداشتن منظومه ی فکری است. این است که اگر این نوع کار را بد می دانید باید تف به صورت موسوی بیندازید که اول انقلاب یک کشتی نفت کش و نفتش را داد به نیکاراگوئه (مطمئن نیستم همین کشور باشد) و هنوز هم که هنوز است پولش را پس نگرفتیم.
    اگر منظور شما از این ایراد و امثال این ایراد ها این است که فقط یک انتقادی کرده باشید، خب انجام دادید به سلامت. اما اگر مقصود مقایسه است و نتیجه آن خواهد بود که مثلا احمدی نژاد سیاست نمی داند و آتش زد به اموال عمومی، تازه بحث شروع می شود که کدام روسای جمهور چه ها که نکردند.
  • زندگی فرسوده ما فرو ریخت
  • اجازه دهید زوایای دیگر را هم ببینیم :
    -زندگی ما به دلیل  وجود دلواپسان خراب شده .در ارکان اداره کشور فقط یک طیف وارد می شود و مسولیت هم بر عهده همان طیف خاص انگشتر به دست است .مردم و ایرانیان متخصص یا در حانه هستند یا از کشور خارج شدند .اتهام زدن به عربستان مشکلی را حل نمی کند وزارت امور خارجه کنونی درست عمل می کند کشور یک گروه انقلابی نباید باشد که به در و دیوار تهمت بزند .به  جای این پیشنها د  که اختمالا جلوی اعزام ایرانیان به حج را می گیرد به دلایل عقب مانده گی حساس باشید اگر اسم ایرانی روی شما هست .

    ارسال نظر

    نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
    اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.