احمد قدیری

احمد قدیری

پرودگارم! توفیق ده جز برای تو ننویسم و جز تو ملاک و معیاری بر ارزش گذاری نگاشته هایم نداشته باشم

طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات

۱. جیسون رضائیان، جاسوس آمریکایی ایرانی در تاریخ ۲۶ دی ۹۴ و همزمان با قرائت بیانیه برجام در وین، در ازای پرداخت ۱ میلیارد و ۴۰۰ میلیون دلاری آمریکا به ایران، آزاد می شود.

۲. تنها پنج ماه بعد از این معامله شیرین و در اول اردیبهشت ۹۵، آمریکا در اقدامی غیر قانونی دو میلیارد دلار از اموال بانک مرکزی ایران را توقیف و مصادره می کند، یعنی ۶۰۰ میلیون دلار بیش از آنچه در ازای آزادی جاسوس خود تحویل ایران داده بود.

۳. بنا بر خبر روزنامه تلگراف، نازنین زاغری، جاسوس دو تابعیتی انگلیسی ایرانی نیز در اقدامی مشابه و در ازای پس دادن ۴۰۰ میلیون پوند (معادل ۵۲۶ میلیون دلار) از دارایی های توقیف شده ایران توسط انگلیس، قرار است آزاد گردد.

۴. منتظر مصادره و توقیف دارایی های ایران از سوی انگلستان باشید!

نظرات (۴)

سپاس گذارم
عذرمیخام سوالی دارم سفارت خانه جزو خاک یک کشور هست پس میشه از داخل سفارت هامون در کشورهای مختلف شبکه ی تلوزیونی برای کارهای خودمون توی اون کشورها راه بندازیم ما الان ماهواره هایی داریم درفضا که به عنوان فرستنده های قوی تلوزیونی و ردیابی و... کار کنه؟غیر ماهواره های علمی؟؟چون خیلی از جاسوسان با ماهواره های قوی کار می کنن حتی تلوزیون های خارج از ایران برای تخریب، ماهواره ها و البته فضای پخش وسیع دارند که ایران کار نمیکنه روی بدست اوردن این فضاها وفکر هم میکنم  خرید جای ماهواره هم در فضا هزینه داره
پاسخ:
سلام
مسامحتا میگن جزء خاک یک کشور، وقتی کشورها روابطشون رو قطع می کنن، می تونن سفارت خونه رو هم پس بگیرن، پس جزء خاک نیست و هر کاری نمی تونن بکنن، از جمله ارسال امواج از داخل محوطه سفارت.
شما در این گوشه از دنیا متخصص کشف توطئه شدید خداوند به شما توفیق عطا کنه 
سلام
از اطلاع رسانی و حسن توجه شما سپاسگزارم. 

ارسال نظر

نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.