احمد قدیری

احمد قدیری

پرودگارم! توفیق ده جز برای تو ننویسم و جز تو ملاک و معیاری بر ارزش گذاری نگاشته هایم نداشته باشم

طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات

امور زنان که باید دست زنان باشد و معاونت حقوقی هم در دولت یازدهم چنین بود، تنها تفاوت در سمت سرکاری «دستیار ویژه در حقوق شهروندی» است!

نظرات (۷)

ببینید وضعیت عمومی کشور رو عرض کردم که کلا با وجود تحریمای زیاد تا قبل روحانی خوب پیشرفت داشت و مشکلی نداشت در هر زمینه ای
اما اگر دقیقتر بشیم اقایونی که برای ریاست جمهوری انتخاب شدند قبلا در دور اول خوب کار کردند اما بعد دچار انحرافات سیسای و مخصوصا احمدی نزاد انحرافات فکری شدند.
ام الان اقای روحانی قضیه ش کلا نابودی کشوره که ریشه دار شده این قضیه از جاهای دیگه 

من راننده تاکسی نیست ....ادم سیاسی هم نیستم ....فکر می کنم یک شهروند باید موقع انتخابات فقط سیاسی بشه ....هر گز هم  فعالیتی نداشتم  به این شکل ....اما الان بسیار غمگینم .کشورم به خاطر خودخواهی عده ای که با خدا معامله کردند و اسمی از بشر نمی ارن ازبین رفت .
اما شما هر بار توهین می کنی و به جای پاسخ داستان می سازی 
الان هم همینکار را می کنی چون سر سفره انقلابی 
پاسخ:
راننده تاکسی بودن یک شغل نیست الزاما
یک صفت و یک منشه
شما با این تعریف بیش از همه راننده تاکسی هستی
حرف های بی حساب کتاب و بی مبنا
نه سند میاری برای حرفات و نه سندی که میارم رو قبول می کنی
شما رو به قدری تعقل و مطالعه و پرهیز از پیش داوری و تعصب دعوت می کنم
هر وقت مطلب «بررسی جامعه پرونده انتخابات 88» رو کامل و با دقت و بدون پیش داوری خوندی و این فایل رو (t.me/GhadiriNetwork/1055) با دقت شنیدی یک پیام به تلگرامم بده یک دیدار داشته باشیم، با یک ساعت صحبت میارمت به راه :)
یاعلی
باز گفت بله دولت روحانی منشا مشکلات  بیکاری و اقتصاد هست !
گفتم شما می دانید پس از قرنها از پیدایش اولین دولت اسلامی معنی زندگی و معاش بشر  بسیار پیچیده شده و ما برای هر شغلی در دنیای مدرن امروزی ...حتی دوختن این پیراهن ...گوشه ای از لباسم را گرفتم و کشیدم .....نیاز به ورود نخ از خارج هستیم و بانک باید پول را جابجا کند و ..و اما ازمایشات موشکی و مسایلی مانند حضور در سوریه و لبنان از دید مردمی دیگر  که در دنیا زندگی می کنند چندان جالب نیست و اقدام به تحریم ما کردند .
چشمانش برقی زدو گفت :من 20 ساله استاد دانشگاه تهرانم 😀.امام جمعه این مسجد هستم .😜..انگشتش را به سمت خلاف حرکت ما در   خیابان گرفت .و اتفاقا ساکن یک کشور خارجی هم هستم 😝و اسم یک کشور  اروپایی را برد .
در دلم گفتم (خسته نباشید .اگر شما نخواهید فضای کشور انقلابی تر نشه کی بخواد ؟)
و قرص و محکم ادامه داد : که اتفاقا کشور فرانسه هم موشک ساخته و هم حضور نظامی داره و هم کار برای شهروندانش درست کرده .
با لبخند پاسخ دادم حاج اقا نفرمایید انجا دمکراسی هست.مردم قادرند بالاترین قدرت را عوض کنند .و عقلانیت جمعی را حاکم کنند .اما اینجا ما مردمی داریم که نمی فهمند که انتخابات چه سودی دارد و یک عمر یکنفر مورد تایید انقلابی ها تصمیم می گیرد و کسی توان عوض کردنو اصلاح  مسیر را هم ندارد و اتفاق  شما درست گفتید که دولتها هیچ کاری نتوانستند بکنند زیرا این قدرت بزرگ هست که پای ثابته تصمیمات کلان و مهم  کشور هست و تا تغییری اتفاق نیافته تاثیر این پای ثابت همین است که می بینید .رکود اقتصادی و تحریمها !
چند ثانیه سکوت کرد ...و گفت  هیچ کشوری در دنیا مثل ایران  مردمش  در انتخاب دولت قوی نیستند !!!
گرمای افتاب انقدر  زیاد شد که هر دو دست دادیم و براه خود رفتیم .ایشون پیچید به سمت مسیر ی که به دانشگاه و دفترش ختم می شد و من هم به سمت منزل رفتم تا دوباره فکر کنم .اما اصرار داشت به دیدنش بروم و بحث را ادامه بدیم .فکر می کنید که این روحانی که بر سر سفره انقلاب هست و از چند جا حقوق می گیره به اعتراف خودش ...داره وفاداری خودش را به صاحب کرم ...نشون می ده ؟پس وظیفه اش در مقابل گرفتاری همونوعانش چیست ؟
پجشنبه ظهر بود و از محل کارم خارج شدم که عبور یک روحانی نظرم را جلب کرد سلام کردم و ایشون با گرمی پاسخ داد.کمی که دور شد ناگهان تصمیم گرفتم  موضوعی را با ایشون در میان بگذارم  که فکرم را مشغول کرده .سرعت گرفتم و وقتی شانه به شانه شدیم گفتم ...ذهن شما باید ازادتر از من باشه .ا به نظر می یاد نسان مطلعی باشید  ایا امکان داره به من بگید علت اصلی این بیکاری و رکورد اقتصادی چیه ؟دوباره تاکید کردم علت اصلیش را بفرمایید انچه که شما فکر می کنید .
در حالیکه گرما ی افتاب اذیت می کرد اما این فرصت خوبی بود که دست داده بود و می خواستم  بر داشت های یک روحانی را از این معضلی که روزگار را سیاه کرده را بفهمم.
حاج اقا هم استقبال کردن و بی درنگ شروع کرد .گفت شما می دانید که دولتهایی که تا کنون بر سر کار بودند هیچ کاری نکردند .رفسنجانی ..خاتمی ...احمدی نژاد و الان هم روحانی .اینها هیچکدام کاملا  در راه رهبری نبودند و انقلابی هم نبودند !
گفتم ..یعنی به نظر شما ما اگر انقلابی بودیم مشکلی به این شکل نداشتیم ؟
با اطمینان پاسخ داد :بله .
گفتم  :ما  به خاطر انچه که قدرت بالاتر از ریس جمهور ترتیب می ده الان تحریمیم .نگاه کنید تصاویر روحانیون برجسته کنار  سکوی پرتاب موشک !و دنیا حساسیت داره .و ان ماجرای اتمی .ایا  دولت  روحانی که اتفاقا مردم امیدواری دارن که بتواند تحریمها را کمتر کند مسولش هست ؟
  • لطفا بخوانید .اسم مهم نیست !
  • چرا عده ای در ایران  با جدیت می گویند که مشکل بیکاری و اقتصاد  از دولتهاییست که گوش جان به  فرمایشات رهبری نمی دهند و انقلابی نیستند ؟
    تحلیل :
    مشخص و واضح است که اکثریت مردمی که در انتخابات باز پای صندوق می اییند انقدر هست که جلوی انتخاب کاندید انقلابی تر را بگیرند .هر چند جمعیتی داریم که هر گز رای دادن را باعث تغییرات در ایران نمی دانند و رای دادن را کاری بیهوده می شمارند .انها راست می گویند زیرا ما فرای دولت و ریس جمهور  قدرت دیگری داریم که قادر است در مورد مسایلی مهم مثل نوع ارتباط ما با دنیا یا حضور نظامی ها در بخش هایی از دنیا را که حساسیت دارد را تصمیم گیری نماید .این قدرت مذهبی انقلابی و سیاسی حامیانی دارد .انها با برخورداری از  حضور این جریان قوی شغل دارند منصب دارند روزنامه دارند سخنرانی می کنند ...بانک دارند ...جز هیت امنای سازمانها و جز هیت علمی دانشگاهها هستند  و ...ایا انتخاب یک دولت انقلابی تر تقویت این جریان برای انها نیست ؟ایا تضمین اینده زندگی انها نیست ؟
    بدیهی است  این افراد انگشت برفاجعه  بزرگ امروز کشور یعنی اقتصاد و بیکاری و رکورد ...می گذارند که بسیار طولانی هم شده و با ژست حق به جانب می گویند که نگاه کنید کدام دولت کاری کرده همه به نوعی حامی غرب هستند و امیدوار به انها !اگر سخنان اقا را گوش کنند ما مسایلمان در مدت کوتاهی حل می شود !
    حالا باز خانم ها کارافرین تر هستن خودشون می توانند یک کارهایی بکنن اقایون به عنوان مسئول زندگی مشکلات بیشتری دارند
    البته در کل هر دو طرف مشکلات شغلی خاص دارند
    منت بیکاری بالای 50 درصد زنان را.

    ارسال نظر

    نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
    اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.