احمد قدیری

احمد قدیری

پرودگارم! توفیق ده جز برای تو ننویسم و جز تو ملاک و معیاری بر ارزش گذاری نگاشته هایم نداشته باشم

طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات

تحریف ممنوع!

چرا رهبر انقلاب در ابتدا گفتند این بحران انقدرها هم مهم نیست و چرا گفتند دعا کنید؟
اگر خاطرتان باشد در ابتدای شیوع کرونا آنچنان استرس و دلهره‌ای در جامعه فراگیر شده بود که سلامت جسمانی و امنیت روانی مردم تحت تاثیر آن قرار داشت. اینجا کلام رهبری برای روحیه دادن به مردم و مسولان بود که «از عهده این بحران نیز برخواهیم آمد» وگرنه کیست که نداند قهرمان مبارزه با کرونا شخص مقام معظم رهبری است: حمایت از جامعه درمانی کشور، توصیه اکید به رعایت پروتکل‌ها، دستور به ایجاد ستاد ملی مقابله با کرونا، موافقت با برداشت مالی از صندوق ذخیره ارزی برای کمک ویژه به وزارت بهداشت و به‌خط کردن تمام نهادهای وابسته به ایشان از سپاه و بسیج و ارتش تا آستان قدس و ستاد اجرایی فرمان امام و...
موضوع دعا نیز بیش از حد واضح است! گفتند دعا و توسل هم داشته باشید؛ نه اینکه کارهای درمانی را رها کرده و فقط به دعا اکتفا کنید!

 

چرا واردات واکسن آمریکایی و انگلیسی ممنوع اعلام شد؟
مهمترین هدف رهبر انقلاب جلوگیری از برجام سازی در حوزه واکسن بود و اینکه روحانی همچنانکه تمام شؤن کشور را معطل توافق کرد، تزریق واکسن را به واردات از کشورهای متخاصم انگلیس و آمریکا گره نزند تا با گروگان‌گیری و باج‌گیری آنان موجه نشویم؛ وگرنه همان زمان، هم تولید واکسن پیگیری می‌شد و هم واردات انواع آن ادامه داشت و واکسن‌های آمریکایی و انگلیسی نیز از مبدأ کشورهای ثالث خریداری شده و می‌شود.
جالب آنکه باوجود واریز مبلغ واکسن‌های خریداری شده از کواکس، سهمیه ایران تاکنون تحویل داده نشده و نیز آنکه اخلال در خط‌تولید دوم و سوم واکسن برکت به دلیل تحریم‌های آمریکا به وجود آمده، و این یعنی اثبات آنکه اگر واردات واکسن به آمریکا و انگلیس منوط می‌شد برای کشته‌گیری و بحران‌سازی در ایران و پیشبرد اهداف شرورانه خود، همان رفتار خصمانه‌ای را مرتکب می‌شدند که اکنون نسبت به واردات تجهیزات خط تولید واکسن انجام می‌دهند.

 

مطالب مرتبط:
t.me/GhadiriNetwork/4809
t.me/GhadiriNetwork/5435

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.