احمد قدیری

احمد قدیری

پرودگارم! توفیق ده جز برای تو ننویسم و جز تو ملاک و معیاری بر ارزش گذاری نگاشته هایم نداشته باشم

طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات

امشب رضا رشید پور به صدا و سیمای منفعل ما آبرو بخشید و بر خلاف دیگر همکارانش، با طرح چند پرسش و چالش ساده، اجازه نداد رئیس جمهور طبق معمول، یکطرفه انشائی بخواند و برود.

در این خصوص:

۱. اگر ظن هماهنگی رشید پور با روحانی را دارید، توصیه می کنم مروری داشته باشید به دیگر گفتگوهای زنده رئیس جمهور با حضور مجریانی چون شهیدی فرد و حیدری تا معنای انفعال را دریابید و مصاحبه چالشی رشید پور را غیر منصفانه و مبتنی بر ظن محض نقد نکنید.

۲. اگرچه برجام و تحریم موضوع مهمی است و به عقیده اینجانب مهمترین مسئله کشور، اما فارغ از در نظر گرفتن محدودیت زمان، این موضوع قطعا در تخصص رشید پور نبود، ضمن اینکه شاید بتوان موضوع فیلتر توییتر و تلگرام را مسئله ای فرعی تلقی کرد اما آیا پرداختن صریح و جسورانه به مسائلی چون رکود و بیکاری، رکورد زدن قیمت دلار (به عنوان بارز ترین نمود بی ثمری برجام)، پرسش در خصوص نقش دولت در بالا بردن نرخ ارز، اوضاع زلزله زدگان، هوای خوزستان و وضعیت مالباختگان، مسئله اصلی مردم و کشور نیست؟!

۳. رضا رشید پور بی تردید درد دل مردم و دغدغه نخبگان را مطرح کرد و هم اکنون مورد تحسین عموم جامعه قرار گرفته، از این روی بسیار محتمل است طیف سازمان دهی شده فضای مجازی در دو نقش متفاوت حملات و اهانت هایی را علیه وی آغاز کنند تا با عقب نشینی و عذرخواهی وی، درس عبرتی شود برای همکارانش. اول، حمله حامیان متعصب روحانی و طیف ضد انقلاب به دلیل گفته هایش و دوم، هجمه افرادی در نقاب ارزشی و انقلابی با طلبکاریِ ناشی از ناگفته هایی چون تحریم و برجام.

آغاز حملات رسانه های ضد انقلاب به رضا رشید پور در حمایت از حسن روحانی و به نیابت از وی

میزان رضایت مردم از سخنان حسن روحانی به روایت نظرسنجی توییتری حسام الدین آشنا

نظرات (۱)

حضور رشیدپور کسیکه حامی روحانی بود و الان موضعش تبدیل به منتقد دولت و روحانی  شده خوب بود و پیام روشن به جناب  روحانی بود که الان همان حامی سابق دارد شمارا به چالش می کشد و نبه عنوان یک فرد ناراضی از کارنامه شماست

ارسال نظر

نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.