احمد قدیری

احمد قدیری

پرودگارم! توفیق ده جز برای تو ننویسم و جز تو ملاک و معیاری بر ارزش گذاری نگاشته هایم نداشته باشم

طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات

دولت کریمه

الطاف خفیه الهی یعنی خدا امیدت را از همه جا قطع می کند تا به جای آنکه چهار سال دل به دولت کار و کرامت ببندی، تنها برای ظهور صاحب دولت کریمه(عج) از عمق وجود دعا کنی، وقتی به حال کنونی خود نگاه می کنم، حاصلی جز این نمی یابم.

درد ما جز به ظهور تو مداوا نشود...

نظرات (۵)

  • تاسف بر گذشته ای که رفت
  • عکس بذار از اماکن مذهبی .این کاری داره که خودت را بچسبانی به مقدسات ؟مردانگی که در ان قلبت برای هموطنت بطپه ارزش داره .متاسفم برای کسانی که فضا را تلخ کردن .قبل از 57 پول ایرانی صرف فعالیت هایی مثل کانون پرورش فکری می شد .این پولها به عشق سر فرازی نوجوانان ایرانی هزینه می شد .اما امروز انها می رون به یک کشور عربی تا از حکومتش دفاع کنند .
    پاسخ:
    و البته به برکت این دولت گاز مملکت داره صرف مردم مظلوم ترکیه میشه :)
    حق نداری نفهمی .شما عاشق رفتار امنیتی هستید .مردم ایران نمی پسندن این تفکر را .باز نفهمیدی .بگم بیشتر ؟
    پاسخ:
    آنقدر گزاره های غلط و القایی در ذهنت تل انبار شده که امیدی به درمانت نیست، فقط به امید کور سویی، کتاب «بازگشت از نیمه راه» را برای خواندن توصیه می کنم تا شاید بفهمی آنچه امروز از آن فراری هستی دستپخت اربابانت است. 

    استغفرالله.کافر همه را به کیش خود پندارد.دوست گرامی با وجود این همه تخلف و با وجود این همه بی کفایتی و بی صلاحیتی دولت روحانی حالا ما شدیم امنیتی بهتر که بیانات رئیس جمهور وقت رو بخوانید و عملکردش را ببینید اگر ذره ای وجدان داشته باشید اون موقع متوجه میشید کی داره از مذهب سوءاستفاده میکنه و زور میگه به عالم و آدم.

    در این دوره اتفاقا یک چیزی که خیلی جالب بود این بود که در حامیان جناب رئیسی فشن ها و نوجوانان و جوانان و خواننده گان و بازیگران همگی حضور داشتن و جالب تر اینکه دوست بنده با دخترشان که با بنده به تبلیغ می آمدند فشن فشن بودن که همه انگشت به دهان مات و مبهوت به ما نگاه میکردن بخصوص طرفدارانی روحانی که مگر میشه یک همچین چیزی  مردم خودشون شاید رویکردی نداشته باشن اما رویکرد دولت هارو میبینن.
    مردم رویکرد دولت روحانی دیدن و نپسندیدن.
    ایراد اصلی شما  تظاهرات مذهبی کنار رفتاری  امنیتی ...زورگویانه و سطح پایین هست .جور در نمی یاد مردم رویکردی ندارن 
    پاسخ:
    کسی اگر فهمید این بنده خدا چی داره میگه جایزه داره!
  • دل شکسته دیگه درمون نمی شه کرد
  •  به جای این پست  یک متن را می گذاشتی و از پیشبینی شکست روحانی می گفتی که چند مطلب پیش اینجا  دیدیم .شما که همه رویدادها را  را تحلیل می کنید

    ارسال نظر

    نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
    اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.