احمد قدیری

احمد قدیری

پرودگارم! توفیق ده جز برای تو ننویسم و جز تو ملاک و معیاری بر ارزش گذاری نگاشته هایم نداشته باشم

طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات

مرامنامه انقلاب

به گزارش خبرنگار تشکل‌های دانشگاهی خبرگزاری فارس، احمد قدیری کارشناس مسائل بین الملل طی سخنانی در مسجد جامع المهدی میدان المپیک در جمع نمازگزاران و دانشجویان دانشگاه علامه در نشست «تبیین بیانیه‌ی گام دوم انقلاب» گفت: قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران، اساسنامه انقلاب است و بیانیه گام دوم، مرامنامه انقلاب.

وی با اشاره به بخش‌های مختلف بیانیه گام دوم افزود: آنچه در بیانیه صادر شد، یک فرمان جهاد عمومی در تمام عرصه‌ها است.

قدیری تصریح کرد:‌ از ویژگی‌های متن بیانیه، علاوه بر مستند و مبتنی بر آمار بودن، مدرج و سازمان‌مند بودن آن است.

وی ادامه داد: زبان بیانیه همه‌فهم است و اهمیت و تعدد موضوعات لطمه‌ای به اختصار کلام نزده است. بیانیه واقع گرایانه‌است و علاوه بر تشریح دست‌آوردهای متعدد گذشته و بشارت به افق‌های روشن پیش‌رو، به چالش‌ها و کاستی‌ها نیز اشاره شده است.

کارشناس مسائل بین الملل گفت: این نگاشته پویا است و در یک نگاه کلی با مرور گذشته، برنامه آینده را نیز مشخص می‌کند و هم قله و هدف را نشان داده و هم مسیر و وسیله را.

قدیری با بیان اینکه تبیین اهداف و مسیر پیش‌رو، به منزله انتقال مسؤلیت و مأموریت اهداف انقلاب از نسل اول به نسل‌های بعدی است، گفت: در شرایطی که دشمنان ملت متوهمانه از پایان عمر جمهوری اسلامی سخن می‌گویند، فراخوان رهبر انقلاب برای تکمیل الگوی پیشرفت ایران در پنجاه سال آینده و نیز صدور بیانیه گام دوم که نقشه راه چهل سال دوم است، یعنی تهاجم تمام عیار به نقشه دشمن.

وی تاکید کرد: رهبر انقلاب پیش از این دو مرتبه افکار عمومی و مؤکدا جوانان را در غرب مورد خطاب قرار داده بودند و اینک افتخار مخاطبِ کلام واقع شدن در نامه‌ای تفصیلی، نصیب ما شده است.

قدیری اظهار داشت: نگاه پدرانه و تعالی‌بخش در متن نامه موج می‌زند که این مشی همیشگی رهبر عزیزمان است که خود مستقیما به تعلیم و تعالی جامعه و جوانان می‌پردازند، نسلی که باید خود را برای مأموریت‌های بزرگ آماده کند.

 

farsnews.com/news/13971213000543

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.