احمد قدیری

احمد قدیری

پرودگارم! توفیق ده جز برای تو ننویسم و جز تو ملاک و معیاری بر ارزش گذاری نگاشته هایم نداشته باشم

طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات

فائزه هاشمی گفته در بدن اکبر رفسنجانی ۱۰ برابر حد طبیعی رادیواکتیو وجود داشته و خلاصه قضیه رو غیر مستقیم چسبونده به ترور بیولوژیک!

اما نتیجه اخلاقی داستان به فرض صحت اینه که رادیواکتیو رو از این به بعد باید یک ویتانین مفید برای سلامتی و طول عمر دونست که باعث میشه طرف با وجود میزان ده برابری اون در بدنش تا ۸۲ سالگی جوانانه عمر کنه آنچنانکه نه کوچکترین احساس نیازی به بازنشستگی و ترک قدرت کنه و نه استخر فرح و سد لتیان ش ترک بشه و نهایتا هم بدون مسمومیت و سرطان ناشی از اورانیوم تنها به دلیل سکته در آب بمیره!

این وسط هم جالبه که لاشخور همیشه در صحنه، روح الله زم، که مکرر می گفت هاشمی رو در استخر خفه کردن، الان ژست راست گویی گرفته که دیدید گفتم هاشمی ترور بیولوژیک شده!

یک پیشنهاد هم برای خاندان هاشمی که ادعا کردن در بدن ما هم رادیواکتیو هست دارم: نتایج آزمایش خون خود رو به صورت کامل (همراه با تست مواد و الکل) منتشر کنید، نتیجه حتما جالب خواهد بود.


فایل صوتی اذعان دختر فائزه هاشمی به شرب خمر:

t.me/GhadiriNetwork/766

نظرات (۳)

من هم مثل شما میدونم که خیلی خیانتها از طرف این افراد و خیلی های دیگه به کشور شده و سرزنش هم باید  درحد لازم صورت بگیره و مجازات هم برای این افراد انجام بشه 

مسئله ای که هست دین و ادب در عین حال که در اسلام یکی هست اما از جهاتی جداست دقت کنید که رعایت این نکات میتونه به نفع مسئولین سیاسی و مذهبی ما باشه  موضوع بالا رو بررسی میکنیم یک  متن از آمد نیوز نوشتید محتوا رو ببینید هیچ حرف توهین آمیز خشنی درونش نیست.
بعد شما نقد کردید و این جمله لاشخور..... اضافه کردین که جمله ی تندیه البته ببخشید
 شما کارشناس رسانه هستین دقت کنید این جمله خشن شما نقض ادب هست و مخاطب شما در مقایسه بین دو متن چه متن شما و چه متن امد نیوز  شما رو بی ادب میبینه و مطلب شما باوجود اینکه داره حق رو بیان میکنه تأثیرش به خاطر اون جمله بد از بین میره چون مخاطب زشت بودن اون کلمه جذبش میکنه و با خوندن متن آمد نیوز و ندیدن هیچ مطلب توهین آمیز ناخوداگاه میگه پس این داره درست میگه و نقد شما زیر سوال میره  کار اونها نقض همه چی هست اما نوع بیان ما هم مهمه.من متنهای شما رو مطالعه میکنم سواد عالی دارید اما با مخاطبین مخالف تندرویی دارید و به نوعی نمیتونید با اقشار مخالف ارتباط برقرار کنید هم رو بفهمید و جذب هم بشید چیزی که در ایران حاضر بسیار مهمه و در انتخابات اخیر نمود پیدا کرد.

ببخشید ممنونم.

بله 

اینطوری دو طرف سنجیده میشه 
ممنون 
خوب کار بدی کرده شراب.....


پاسخ:
با توجه به این پی نوشتی که گذاشتم، موضع تون در نظر خصوصی تعدیل شد؟

ارسال نظر

نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.