احمد قدیری

احمد قدیری

پرودگارم! توفیق ده جز برای تو ننویسم و جز تو ملاک و معیاری بر ارزش گذاری نگاشته هایم نداشته باشم

طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات

راه اصولی در دشمنی شناسی و تحلیل و سناریو خوانی، همانند بازی شطرنج این است که فکر کنید ببینید شما اگر جای دشمن بودید چه بلاهایی سر کشور می آوردید و چه شیطنت هایی می کردید، بعد هر چه به عقل تان رسید را در 100 ضرب کنید و بدانید دشمنان متعدد و کاربلد شما از ضد انقلاب داخل گرفته تا سازمان های اطلاعاتی امنیتی با چند صده تجربه و تخصص, همان کارها را پیاده کرده و می کنند.

از برچسب "توهم توطئه" نترسید و بدانید آنچه واقعیت دارد "توهم توهم توطئه" است و همواره بدبینانه ترین تحلیل ها، نزدیک ترین آن ها به واقعیت بوده و تاریخ دور و نزدیک نیز مؤید این مطلب است.

به این واژگان متوهمانه نما و به حقیقت پیوسته دقت کنید:

"ویروس استاکس نت"، "عقیم سازی و استحاله ی جمعیتی کشورهای مسلمان"، "طرح فروش مخفیانه ی اورانیوم غنای بالا به ایران و متهم نمودن کشور به تلاش برای ساخت بمب اتم"، "شبکه سازی اجتماعی و طرح تقلب در انتخابات 88 و تلاش برای براندازی، تجزیه و تصرف ایران" و ...

جالب است بدانید یعقوب نیمرودی، وابسته نظامی اسرائیل در زمان پهلوی (زمان دوستی و همکاری ایران و اسرائیل) و افسر بلندپایه‌ی اطلاعاتی موساد، در کتاب "ارتباط خطرناک" اذعان می‌کند: «اگر یک روز به روزنامه‌نگاران اجازه دهند از کارهایی که ما در تهران کرده‌ایم مطلع شوند، از آنچه می‌شنوند وحشت‌ خواهند کرد. حتی نمی‌توانند آن را تصور کنند».

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.