احمد قدیری

احمد قدیری

پرودگارم! توفیق ده جز برای تو ننویسم و جز تو ملاک و معیاری بر ارزش گذاری نگاشته هایم نداشته باشم

طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات

جماعت جاهل

گرفتار جماعتی شده‌ایم که دفاع از عنبرنسارا را دفاع از طب اسلامی و دفاع از طب اسلامی را دفاع از اسلام می‌دانند و گمان می‌کنند اگر در دفاع از عنبرنسارا کم بگذارند، در مسلمانی‌شان کوتاهی کرده‌اند!
افرادی که احتمالا در کودکی آرزو داشتند پزشک شوند اما استعدادش را نداشتند و ترجیح دادند بروند سراغ الفبای طب سنتی و حتی نه بیشتر!
اینها حتی یک کتاب طب ایرانی یا اسلامی هم مطالعه نکرده‌اند و گمان می‌کنند همین که اندکی از حجامت و روغن بنفشه و عنبرنسارا و طبع سرد و گرم می‌دانند، ابن‌سینا شده‌اند.
مرادشان تبریزیان است و تزشان هم این است که کرونا در عین اینکه توطئه صهیونیست‌ها برای کاهش جمعیت جهان است، درعین حال اصلا هم موضوع مهمی نیست!
سازمان جهانی بهداشت و بلکه کل پزشکی را دستپخت صهیونیزم جهانی می‌دانند و به طور مثال اگر بهداشت جهانی بگوید بعد از دستشویی دست‌های‌تان را با صابون بشویید، برای مبارزه با اسرائیل و صهیونیسم، دست‌های‌شان را نمی‌شویند!
خودشان برای زدن واکسن بچه‌های‌شان یک روز هم تاخیر نمی‌کنند اما بازی جدید و خطرناکی یاد گرفته‌اند به نام "نظریه پردازی"!
عاشق دوقطبی سازی بین طب قدیم و جدید هستند و هرگز در ذهن‌شان نمی‌گنجد که علم شقوق و شؤن مختلفی دارد و برای اثبات یک بخش علم پزشکی لازم نیست بخش دیگر نفی شود؛ آن هم با ادعای کلی و مضحک صهونیستی بودن کل علم پزشکی که بزرگ‌ترین تبلیغ و خدمت برای صهیونیست‌هاست.
اینها یک روز تجویز می‌کنند که ماسک نزنید، بعد می‌گویند واکسن کلهم، سبب همجنسبازی می‌شود، بعد که رهبر انقلاب واکسن می‌زنند برای رهایی از بن‌بستی که خود ایجاد کرده‌اند می‌گویند مرندیِ نفوذی، رهبری را فریب داده!
خدا شر این جماعت نادان را از سر مردم ما کم کند که هم طب مکملِ ایرانی و اسلامی را چنین بدنام کرده و هم عده‌ای را با تخطئه پروتکل‌ها به کام مرگ فرستاده‌اند.

  • ۰۰/۰۷/۳۰

کرونا

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.