احمد قدیری

احمد قدیری

پرودگارم! توفیق ده جز برای تو ننویسم و جز تو ملاک و معیاری بر ارزش گذاری نگاشته هایم نداشته باشم

طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات

اولین مقالات

اولین مقاله ام در چهارده سالگی در صفحه ی «مدرسه» کیهان با موضوع «تجمل گرایی» به چاپ رسید. متن زیر دومین مقاله اینجانب است که یک سال بعد در همان صفحه منتشر شد و چندی پیش آن را به طور اتفاقی در نت یافتم که دلیل نگارش آن احتمالا حوادث 18 تیر باشد. با هم بخوانیم:

از آنجا که جوانان، پرانرژی ترین و آسیب پذیرترین قشر جوامع هستند، دشمن تمام نیروی خود را صرف جذب آنان به طرف بی بندوباری و فرهنگ غلط غرب می کند تا با پذیرش ارزشها و هدفهای کوتاه و پایان پذیر آنان، دست از آرمانهای بلند و الهی و جاویدانشان بکشند و تمام نیرو و قدرت و همچنین عقل و خردشان را به دست دشمن بسپارند تا دشمن از آنان، آن طور که برای رسیدن به اهداف پلیدشان از جمله نابودی اسلام وسلطه بر جهان می خواهد و لازم می داند استفاده کند.

با توجه به نکات بالا، به خوبی در می یابیم که چرا اخیرا عده ای از جوانان سرسپرده که اکثر قریب به اتفاق آنان را اراذل و اوباش تشکیل می دادند، دست به تحرکاتی به قصد ضربه زدن به نظام جمهوری اسلامی ایران زده و با توجه به اظهاراتشان هم در می یابیم که آنها از غرب و بوسیله ماهواره و شبکه های ضدانقلاب هدایت می شدند. سئوال این است که آیا این حرکت ها که طی چند شب در مناطق مختلف تهران انجام شد، گواهی بر ضرر ماهواره برای جامعه ما نبود و این امر حتی با وجود قانون منع استفاده از ماهواره، دلیلی بر جمع آوری ماهواره از میان مردم نیست!

اگر هست پس چرا قوه مجریه که مسئول اجرای قوانین است با وجود ارگانهای قوی و نیرومندی مانند سپاه پاسداران بسیج و نیروی انتظامی، کاری از پیش نمی برد و باعث قطع رابطه جوانان با فرهنگ غرب و نجات آنها از غوطه ور شدن در فساد و تباهی بیشتر در میان آنان نمی شود آیا این موضوع نیازی به پیگیری ندارد؟

من شخصا به عنوان یک دانش آموز بسیجی و بیزار از فرهنگ غرب، خواستار پیگیری فوری این موضوع از سوی مسئولین مربوطه هستم و البته با جرات و اطمینان می توانم بگویم که بسیاری از مردم، نوجوانان و جوانان با نظر من و قانون اجرا نشده موافق بوده و حاضر به همکاری و اجرای این قانون بوده و هستند.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.